Najbardziej dochodowa forma reklamy zewnętrznej

O reklamie zewnętrznej jest dziś bardzo głośno i można mieć pewność, że w najbliższych latach będzie ona tylko i wyłącznie popularniejsza. Warto jednak mieć na uwadze, że na przestrzeni kilku ostatnich lat na tej płaszczyźnie doszło do sporych zmian. Jeszcze do niedawna reklamę zewnętrzną uważano za formę wspomagającą inne kampanie reklamowe. Dziś nie jest to już takie oczywiste, a kampanie takie występują również i osobno. Form reklamy zewnętrznej mamy dziś jednak bardzo wiele. Która w związku z tym z nich jest najbardziej dochodowa?

Digital outdoor

Z całą pewnością wielu pomyślało tu o billboardach. Oczywiste jest, że w dalszym ciągu stawia się na nie dość często i na pewno nadal tak będzie, ale nie możemy powiedzieć, aby była to najbardziej dochodowa forma reklamy zewnętrznej. W tym kontekście bliżej przyjrzeć się trzeba reklamie digital outdoor, a więc tak zwanym ekranom cyfrowym, które pojawiają się w postaci telebimów.

Korzyści digital outdoor

Zastanówmy się jeszcze nad tym, jakie korzyści niesie w sobie zastosowanie reklamy digital outdoor. Przede wszystkim trzeba tutaj zwrócić uwagę na sam przekaz reklamowy. Otóż nie da się ukryć, że w takiej reklamie na nośnikach cyfrowych można zmieniać go dowolną ilość razy. To natomiast spora oszczędność, jeśli pod uwagę mielibyśmy wziąć koszta.

Oczywiście na tym zalety takiej reklamy się nie kończą. Jeśli dodamy do tego fakt, że ekrany są także bardzo nowoczesne i estetyczne, trudno oprzeć się wrażeniu, że obecnie jest to jedna z najlepszych i najbardziej dochodowych form reklam zewnętrznych na rynku.

2 Komentarzy

  1. Norbert

    To akurat kwestia dyskusyjna. Na pewno takie ekrany są mimo wszystko efektywne.

  2. Adam

    Z pewnością. Nie podejmę się jednak oceny, czy jest to forma najbardziej dochodowa.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.