Agencja reklamowa

Ekspozytory reklamowe, stojaki i potykacze

Reklama wizualna budująca rozpoznawalność Twojej marki. Kreowanie, produkcja, montaż i profesjonalne doradztwo. U nas znajdziesz wszystko!

Formularz kontaktowy

Potrzebujesz wyceny, czy też profesjonalnego wsparcia w odpowiednim podejściu do realizowanej reklamy? 

Wyślij do nas zapytanie!

Powiedz, czego oczekujesz

Rozwiązania dopasowane do Twoich oczekiwań

Wiemy, jak trudno jest sprecyzować rozwiązanie przy tak szerokim spektrum możliwości. Jesteśmy dla Ciebie, aby wesprzeć Twoje działania promocyjne. Jeżeli nie wiesz, co będzie najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy, skontaktuj się z nami!

Oferta

Profesjonalna realizacja w każdym wymiarze

Reklama jest kluczową częścią prowadzenia każdej działalności. Stanowi w większości przypadków pierwszy kontakt klienta z firmą lub reklamowanym produktem. 

  • Kasetony reklamowe
  • Banery reklamowe
  • Systemy wystawiennicze
  • Tablice reklamowe
  • Szyldy reklamowe
  • Stojaki informacyjne

Kasetony reklamowe

Podświetlane reklamy doskonale sprawdzają swoje zastosowanie zarówno w dzień, jak i w nocy. Dzięki temu, znacząco zwracają uwagę potencjalnych klientów, niezależnie od warunków atmosferycznych i godziny.

Banery reklamowe

Tania, prosta wielkoformatowa reklama wizualna. Może przyjmować dowolne wielkości, dzięki sklejeniu materiału. Znajduje swoje zastosowanie w reklamie krótkoterminowej.

Systemy wystawiennicze

Ścianki, roll-upy, stojaki i różnego rodzaju prezentery, czy elementy ekspozycji targowej.

Szyldy informacyjne

Estetyczne tablice i szyldy informacyjne doskonale sprawdzają się na elewacjach budynków, przy identyfikacji lokalizacji firmy. Często wykorzystywane na tablicach i totemach zbiorczych.

Realizacje

Projekty

Co o nas piszą

Recenzje

„Reklama wizualna zrealizowana wg. projektu, terminowo i estetycznie. Kaseton reklamowy zapala się automatycznie i świeci jasno. Śmiało mogę polecić firmę, a także personel, który z chęcią pomógł w doborze rozwiązania. „

Eliza

5/5

Właścicielka firmy gastronomicznej

“Tablica informacyjna dostarczona na miejsce i zamontowana. Napisy grawerowane dzięki czemu nikt nie odklei liter samoprzylepnych, jak to miało poprzednim razem. Serdecznie polecam!”

Tomasz

5/5

Sklep komputerowy

“Biuro po realizacji wygląda zupełnie inaczej. Ściany oklejone folią laminowaną z wydrukiem zgodnie z projektem architekta. Oznakowanie rejestracji świetnie odwzorowane. Profesjonalne podejście w każdym calu!”

Pamela

5/5

Managerka

Reklama wizualna - Rodzaje

Reklama to złożony proces, który składa się z wielu etapów. Jednak nawet najlepiej przemyślana kampania marketingowa potrzebuje wsparcia innymi bodźcami, których zadaniem jest zwracanie uwagi potencjalnego klienta oraz promowanie danego produktu, często także i usługi. Standy reklamowe to idealny dodatek do kampanii reklamowej, który spełnia właśnie takie zadanie. Ich prymarną rolą jest wyróżnianie poszczególnych produktów, wyodrębnianie ich z tłumu i przykuwanie uwagi odbiorcy. Sprawdźmy, czym dokładnie są, jakie są ich rodzaje oraz zastosowanie.

Reklamy-wizualne.pl

Profesjonalna realizacja w każdym wymiarze

  • Kasetony reklamowe
  • Banery reklamowe
  • Systemy wystawiennicze
  • Tablice reklamowe
  • Szyldy reklamowe
  • Stojaki informacyjne

Standy reklamowe – co to jest?

Na początku warto zastanowić się czym w ogóle są standy reklamowe jako nośniki treści marketingowej. Najogólniej rzecz ujmując, standy reklamowe to nic innego jak stojaki reklamowe, które służą do wyróżnienia pewnych produktów oraz ułatwienia zwrócenia na nie uwagi potencjalnego klienta.

 

Standy to nośniki treści marketingowej, które stanowią rodzaj narzędzia promocji. Choć są częścią tzw. reklamy zewnętrznej, a zatem treści o charakterze marketingowym, która wysyłana jest do odbiorcy poza jego domem, to mówi się o nich, że mają charakter wewnętrzny.

Sukces reklamy - dlaczego jest tak ważny?

Chodzi o sposób ich wykorzystywania. Standy stanowią bowiem element polityki firmowej. Zazwyczaj umieszczane są one w obiekcie stanowiącym placówkę danego przedsiębiorstwa. Ich zadaniem jest wyróżnienie pewnej grupy produktów, zwrócenie na nie uwagi, ich wyeksponowanie.

 

Mogą to być zarówno produkty, na które akurat została przewidziana promocja lub, które stanowią np. specjalność danej firmy, swoistą wizytówkę. Standy tworzą całą gamę produktów o charakterze wystawienniczym, a ich odpowiednie ulokowanie i zarządzanie nimi, stanowi element wspierający kampanię promocyjną.

 

Bardzo istotnym elementem stojaków reklamowych jest fakt, że zawierają one elementy graficzne prezentujące daną firmę, a nierzadko także treści informacyjne, które pomagają budować pozytywny wizerunek firmy. Zostało powiedziane, że standy zazwyczaj umieszcza się w obiekcie firmowym, np. przy recepcji lub między przejściami w alejkach sklepowych, ale mogą one także znajdować się na zewnątrz budynku.

 

Jeżeli jednak przestrzeń, w której mają być ustawione nie należy do właściciela obiektu, konieczne będzie uzyskanie stosownego pozwolenia.

Rodzaje stojaków reklamowych

  • Potykacze reklamowe: zdecydowanie najbardziej popularnym rodzajem stojaków reklamowych są tzw. potykacze. Cieszą się one olbrzymim zainteresowaniem, ze względu na wysoką skuteczność. Mogą one pełnić zarówno funkcję nośnika wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Mają stabilną konstrukcję, a jednocześnie są łatwe w przenoszeniu. Umieszczone na nich treści w bardzo wysokim stopniu docierają do świadomości potencjalnego klienta. Potykacze rzucają się w oczy i przykuwają uwagę, a treści nanoszone na nie są podatne na niekorzystne działanie czynników atmosferycznych. Mogą one mieć rozmaity format i być wykonane z różnych materiałów. Najczęściej jednak stosuje się aluminium, który wykazuje olbrzymią wytrzymałość i odporność, a jednocześnie jest lekkie i można je swobodnie przenosić. Najbardziej popularne formaty to A2, A1, A0, B2, B1. Mogą one występować także w formie stojaka z tablicą, na której można pisać kredą. To idealne rozwiązanie dla punktów gastronomicznych, w których codziennie zmienia się menu, co powoduje konieczność aktualizowania treści nanoszonych na potykacz.
  • Roll-up: to druga z najbardziej popularnych form stojaków reklamowych. Treść reklamowa jest tu nanoszona na specjalny materiał. Zazwyczaj, roll-upy są o wiele większe niż potykacze, a mimo to zachowują dużą mobilność. Są łatwe w przenoszeniu i można je ustawić w różnych miejscach. Są one przeznaczone raczej do wewnętrznej ekspozycji. Silny wiatr może je łatwo przewrócić.
  • Pająki: wśród stojaków reklamowych należy wymienić także standy określane mianem pająków. Mają one podobny charakter do roll-upów. Tutaj treść reklamowa jest również umieszczana na materiale. Dużą stabilność zapewnia konstrukcja ramion, która przypomina nieco literę X.
  • Stojak teleskopowy: to stand, który służy do umieszczania w nim treści reklamowych w formie plakatów. Zazwyczaj są to materiały w formacie A4, więc stosunkowo niewielkie. Stojaki takie posiadają ramkę, która zabezpiecza plakat. Ich olbrzymią zaletą jest możliwość szybkiej i łatwej wymiany plakatu. To cecha, która podobnie jak w przypadku potykacza z tablicą kredową, umożliwia swobodną aktualizację treści reklamowej.
  • Lady prezentacyjne: ich zadaniem jest stworzeni przestrzeni, w której treści prezentowane są “face to face“. Lady wymagają zatem osoby, która będzie w nich pełniła formę informacyjną. Budowane są one z lekkiego, a jednocześnie wytrzymałego PVC. Olbrzymią ich zaletą jest łatwy montaż. Ich konstrukcja składa się z półki i fryzu.
  • Stojaki na ulotki: jedną z najprostszych form standu reklamowego jest tradycyjny stojak na ulotki. Składa się on z kilku półek, w których umieszczane są materiały marketingowe przeznaczone do pobierania przez odbiorców. Mniejszą jego odmianą jest stojak na wizytówki.
  • Ekspozytory jubilerskie – stosowane w punktach i sklepach jubilerskich wysokiej klasy, ekspozytor jubilerski służy jako podstawa oraz neutralne tło dla wszelkiego rodzaju wyrobów złotniczych, cennych wyrobów biżuteryjnych w postaci kolii, łańcuszków, pierścionków, bransoletek, zegarków, kolczyków i wszystkiego, co zaliczyć można do działu biżuterii
  • Ekspozytory sklepowe – skonstruowane specjalnie z myślą o danej grupie towarowej, świetnie sprawdzające się w sklepach spożywczych oraz wielobranżowych, np. drogeriach, wyróżniają się niezwykle silną stabilnością oraz pojemnością, są świetnym wsparciem dla wystaw sklepowych, gdy umieścić chcemy na nich dużo produktów
  • Ekspozytory na ulotki – pomieszczą dowolną ilość przygotowanych ulotek reklamowych, przyczynią się do zmniejszenia bałaganu, nie trzeba będzie rozkładać ulotek na stołach biurowych, wreszcie znajdą one swoje jedno i właściwe miejsce
  • Ekspozytory na biżuterię – podobne do jubilerskich, biżuterię można na nich eksponować w czasie targów, wystaw oraz aukcji ekspozytory POS – mogą być przygotowywane z tworzyw sztucznych lub z tektury, przeznaczone są na produkty lekkie
  • Ekspozytory podświetlane led – najbardziej rozbudowana forma, także najkosztowniejsza, ale jak najbardziej warta swojej ceny, tego typu formy odnajdują się często w branżach związanymi z nowoczesnymi technologiami komputerowymi oraz multimediami, mają ogromną siłę rażenia w kierunku odbiorcy.

Daj się zobaczyć klientom!

Kompleksowa obsługa podczas tworzenia reklam wizualnych od projektu po produkcję!

Gwarant stabilnej konstrukcji

Nasze ekspozytory reklamowe z przeznaczeniem do promocji szerokich gałęzi przemysłu sprawdzają się bez zarzutu przez bardzo długie okresy. W modelach podświetlanych światłem led intensywność promieni świetlnych pod presją czasu i eksploatacji materiałowej nie traci na jakości. Pleksa przez cały czas eksploatowania zachowuje swój delikatny połysk lub mat – w zależności od tego, na jaką strukturę materiałową zdecyduje się nasz Klient.

Plexa w łączona jest metodami grzewczymi lub połączeniami śrubowymi, za każdym razem prezentując najwyższą jakość techniczną oraz wizualną. Szeroka gama nowoczesnych produktów została opracowana tak, by nie było trudności w razie potrzeby transportu i żeby przy zmianie miejsca udostępniania nośnika reklamowego nie trzeba było poświęcać czasu na zbędne prace demontażowe. Wszystkie konstrukcje są lekkie i praktyczne w przechowywaniu w czasie, gdy dana instytucja nie pracuje.

Zamówcie już dziś ekspozytory reklamowe, dzięki którym poszerzycie grono Klientów i Odbiorców Waszych towarów oraz usług.

Ekspozytory z plexi i tworzyw sztucznych na zamówienie

Handel w dzisiejszych czasach ma ścisłe powiązanie z reklamą. Wiedzą o tym zarówno wszyscy doświadczeni przedsiębiorcy, jak i stawiający dopiero pierwsze kroki na rynku usług. Każdy z przedsiębiorców pragnący na dłużej zaistnieć na rynku sam wybiera nośnik reklamy. Udanym sposobem na długotrwałą i zapadającą w pamięć potencjalnych odbiorców reklamę są ekspozytory z plexi – przygotowywane przez naszą firmę. Pochwalić się możemy wieloletnim doświadczeniem, jeśli chodzi o projektowanie nośników reklamowych od podstaw i wdrażanie ich w realne krajobrazy polskich miast i miasteczek.

 

Najtańsze, a zarazem najbardziej praktyczne ekspozytory z plexi na zamówienie nabędziecie właśnie u nas. Szeroka oferta, jaką prezentujemy na naszej stronie internetowej, pozwoli na dobranie właściwej formy do własnych oczekiwań i potrzeb. Nasze ekspozytory reklamowe jeszcze bardziej ułatwią Wam dotarcie do Waszego określonego targetu. Reklama na ekspozytorze prezentuje się w bardziej okazały i profesjonalny sposób. Nikt jej nie zedrze, nie zamaluje i nie zniszczy.

Jakie mogą być nośniki reklamy zewnętrznej?

Wady

Mimo tego, że reklama taka odnosi zamierzony skutek, znajduje wielu przeciwników. Sceptycyzm budzi przede wszystkim fakt, że wtapia się ona w przestrzeń, otoczenie, co dla wielu ludzi może być oznaką psucia krajobrazu, czy jego zaśmiecania (wizualnego).

 

Niektórzy konsumenci wskazują także na powszechność tego typu form marketingowych. Jednak odpowiedni projekt reklamy, może skutecznie pozbyć ją tej cechy.

 

Reklamy świetlne, szczególnie infoscreeny, mogą także być uciążliwe nocą dla mieszkańców bloków, których okna znajdują się naprzeciw reklamy. Warto zatem dobrze przemyśleć lokalizację, tak, by treść reklamowa nie stawała się dla klientów obiektem budzącym negatywne emocje.

Zalety

Zdecydowanie największym plusem tego typu reklamy jest docieranie z treścią marketingową do szerokiego grona, a co najważniejsze różnorodnych odbiorców. Jest to zatem masowy przekaz. Im bardziej uczęszczane miejsce, w którym reklama zostanie zamontowana, tym wyższa skuteczność perswazji. Tego typu technika marketingowa dociera do każdego typu grupy docelowej.

 

Nie dzieli ona odbiorców ze względu na płeć, wiek, zainteresowania czy wykonywany zawód.

 

Jest to bardzo skuteczna forma reklamy, która w dobrym stopniu buduje poczucie identyfikacji danej marki, ze względu na regularne wysyłanie bodźców i długofalowe oddziaływanie. Warto przy tym zaznaczyć, że w stosunku do osiąganych rezultatów, jej koszt jest stosunkowo niski.